Friday, October 30, 2009

Játék-blogszülinap


Ha van egy kis időm, kutatom a kreatív blogokat, ötleteket vadászok, ha Mara kicsit nagyobb lesz, nekifoghassak újra kreatívkodni - elsősorban neki, a szobájába. Már több képet is készítettem szalvétatechnikával a babaszobába, de aztán elajándékoztam... Félkészen áll a dobozka, amit papírpálcákkal díszítek-a papírfonást is ki akarom próbálni... De ahogy belefogtam, Mara felébredt, nekem tiszta ragacs a kezem... szóval, elnapoltam kicsit az ilyesmit. Mostanában elkapott a varrási láz is (egyelőre elméletben), mert a varrónők haja azt hiszem, égnek állna, ha apa egyik ingéből szeretnék kisruhát Marának. :-D Örülök, ha elvállalják a hordozós kabátom átalakítását...

Örülök, hogy Csilla blogjáról a Varázskuckóba eltaláltam, kincsesbányára bukkantam.

Boldog blogszülinapot, Cicurka!

0 comments:

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers