Saturday, November 28, 2009

Újabb kitérő - Mikulás csizma


Egyelőre csak kitérő a kreatív alkotás, mert nem nagyon jut rá idő Mara és a háziasszonyi teendők mellett (így is folyton fut a ház...), a régebbi kis munkáim közül meg sokat nem is örökítettem meg, ajándéknak készítettem. A blogbejegyzéseim is nyúlfarknyiak, ennyire futja csak az agykapacitásomból - állva is el tudnék aludni.

Mégis csippentettem egy pici időt, hogy az egyik barátnőm kislányát meglepjem. Jópofa Mikulás csizma ötletét találtam a neten, és úgy gondoltam, ebbe én is belevághatok. A prototípust nem mutatom meg, az nagyon csálé lett, de egyre jobban belejöttem. Igyekeznem kell, Maráé még nincs készen. :-D

0 comments:

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers