Saturday, February 27, 2010

Repurpose...


... avagy hogyan lesz egy elfuserált sapkából tárolós kosárka?

Az első bénázásaim nyomán született egy a sapka (Threadbanger videó nyomán) , amelyik nem lett jó rám, se a húgomra, így törtem a fejem, mi legyen vele. Bontsak, ne bontsak? Ráadásul a fonalban volt valamilyen piszok, ami szaggatottan látszik a horgoláson egy részen, a FEHÉR fonalban. Próbáltam kimosni, de reménytelen. Azért kidobni nem volt szívem, hisz eleget görnyedtem vele, és kipattant a szikra, hogy kosárkának még elmegy. Cukros vízzel keményítettem, 3 napig száradt a megfordított virágcserépen és tényleg jól tart!!! Mara apróságai kerülnek majd bele a pelenkázó mellett, a képeken az újabb szépségek vannak benne, amelyeket rendeltem kreatív mamamiktól. Ilyen ügyes majd nagymamakoromban leszek talán. :-D






Tanulság: nem kellett volna teljesen készpénznek vennem az írott utasítást a videóhoz, amit egy kezdő horgolós hámozott ki belőle. Gyanítom, maradt még ott hámozni való... De én is türelmesen végignézhettem volna a videót 1000-szer, csak egy huncut kis tündér nem hagyott.

Remélhetőleg egyre jobb időre számíthatunk, de ha valakinek mégis kedve támad "tárolós kosárkát" készíteni, íme a videó:




2 comments:

H. Mária said...

Szia!
Tehát nincs is olyan, hogy elfuserált munka. :)
Most láttam, hogy rendszeres olvasom lettél, hát szívesen látlak kicsike családom blogjában. Üdv. Mária :)

Carrie said...

Igen, bekukkantottam hozzád és örülök, hogy megtaláltam a "kis" családod blogját. :-D

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers