Monday, March 15, 2010

Varrok :-D

Amióta Dana honlapját megtaláltam, rákattantam a varrásra. Először nézegettem a varrógépeket, de mivel még sosem varrtam, kicsit elbizonytalanodtam az áraktól, hisz nem biztos, hogy szerelem lesz a varrás. Úgy meg nem akartam kidobni a pénzt. Anyóséknál porosodott egy régi varrógép, még a megboldogult Jugoszláviából. Lábbal hajtós, de kifogástalanul működik. Igaz, csak egyféle öltést tud, de sebaj, gyakorolni épp elég lesz. :-)

Most 3 projektem fut egy időben, az egyenes sorok gyakorlása után belevágtam az első anyagba...

Elkészült az első varrományom, igaz, tele hibákkal, de azért nagyon örülök.

Ebből a viharvert pulcsiból (valamiért megfordította a képet):


Marának kis nadrág innen:



Most következik majd a varrógéptakaró és félig kész van már a zsírkréta tartó:

2 comments:

ccsigaház said...

nohát, csak ülök és bámulok! nagyon ügyes vagy!

Carrie said...

Köszi, gyakorolok, nagyon megtetszett a varrás (a te blogodról is :-D)

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers