Wednesday, April 21, 2010

Cukker blogger


Mostanában valahogy elhagyott az ihlet, hogy írjak. Ha az idő engedi, sokat sétálunk és a ház körül is van teendő bőven.
Mária azonban felrázott, egy aranyos díjat adott nekem. Köszönöm!!!!

A szabályok a következők:
1. Tedd be a blogodba a cukker blogger logót!
2. Nevezd meg, akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!

Kérdések:

Kedvenc:
Íróm: mindenevő vagyok (jó, az ijesztőeket már nem bírom, öregszek, na)
Könyvem: most ezt olvasnám: Büki Andrea dr.: Ölelj át!- A kötődő nevelésről mindenkinek
Italom: víz, néha bűnözök - kóla
Ételem: pizza, gombás-sajtos burek, csevap
Énekesem: nincs
Énekesnőm: nincs
Színészem/színésznőm: Johnny Depp, Kate Winslet és még sokan mások
Együttes:
nincs,
Dj: nincs,
Színem: zöld, lila, barna
Dalom: nincs kedvenc, azok, amelyek megborzongatnak
Sorozat: Everybody loves Raymond
Mozi film: P.S. I Love You
Hangszerem: zongora (valaha tudtam játszani), gitár (ezen nem, de szeretem)
Hónap: július
Nap: szombat
Évszak: nyár
Napszak: délután
Sport: tenisz, foci (nő létemre nagyon hangosan drukkolok), röplabda - ezeket inkébb nézem, követem, én, ha időm engedi, jógázom.
Bloggerem: ccsigaház, a kedvenc dirim blogja, a hordozós blogok, a varrós, horgolós kreatívkodók :-D, Dana
Kommenetelőm: örülök minden visszajelzésnek
Kedvenc idézet: “Az élet nem arról szól, hogy milyen gyorsan futsz, milyen magasra tudsz ugrani. Arról szól, hogy milyen gyorsan állsz talpra.”

Kinek adjam?
Mivel a legtöbb blog, amit követek, már rengeteg díjat kapott, ezért csak felsorolom, kinek adnám szívesen. Aki benéz hozzám közülük és van kedve válaszolni, vigye a díjat: ccsigaház, Gyöngyölő, Belin, Colette, Made, KicsiKató, Elina és még sokan mások, akiktől sokat tanulok.

1 comments:

ccsigaház said...

köszi szépen :-))))))

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers