Friday, December 24, 2010

Ünnep

Semmi kedvem az ünnepekhez, de ma két dolog is történt. Kaptam egy szívhezszóló vígasztaló verset egy kedves ismerősömtől:

Ne sírj azért, mert szeretsz

Csak átmentem a másik oldalra – mindössze ennyi a halál.

Az maradtam, aki voltam és te sem változtál!

Akik egymásnak egykor voltunk, azok vagyunk mindörökre.

Szólíts a nevemen, ahogy mindig hívtál,

beszélj velem, ahogy mindig szoktál, ne keress új szavakat.

Ne ünnepélyes, ne szomorú arccal fordulj felém,

kacagj, nevessünk együtt, ahogy régen tettük!

Gondolj rám, mosolyogj rám, kérj, szólíts!

Ne árnyékolja be nevemet távolságtartó pátosz.

Az élet ma is olyan, mint volt, nem más.

Megy minden tovább, csak a szemed most nem lát,

mert az út másik oldalán vagyok. És ez jól van így.

Fogadd el ezt, és egyszer meg fogod találni a lelkemet is,

és benne letisztult, végtelen szeretetemet.

Kérlek, töröld le könnyeidet, ne sírj azért, mert szeretsz…

(Szent Ágoston)

Drága anyukám, a szívünkben örökké élni fogsz!

A másik pedig, hogy nyertem a Škrinja kreatív oldalon 4 gombolyag fonalat.



Kicsit visszalopták a szívembe az ünnepeket. Köszönöm.

Kellemes ünnepeket mindenkinek!


5 comments:

ccsigaház said...

Tudom, hogy semmi kedved a karácsonyhoz, de én meg tudom, hogy Te erős vagy, és ebből is kimászol, és ettől nem kevesebb leszel, hanem több!Azért legalább pihend ki magad, ha másra most nem is tellik...a fonalért meg külön bezöldültem, hogy elnyerted előlem :-)

Guro said...

Hi!
Thank you for your comment about my baby vest. I will not publish a pattern for it, but if you want to make something similar, go to My Recycled Bags. Cindy has made a pattern inspired by my vests Ü
http://www.myrecycledbags.com/

Unknown said...

Gyönyörű a vers, megsirattam... Próbáld mindig szem előtt tartani! Puszi

Tündi said...

Nagyon szívbemarkoló de valóban vígasztaló is a vers! Megkönnyeztem én is...

Carrie said...

Tündi, drága, a te versed is gyönyörű, én azt könnyeztem meg. Remélem, picit könnyebb, hogy kiírhattad magadból.

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers