Tuesday, January 12, 2010

Karácsonyi húzogatós-2. rész

Az ünnepi felfordulásban el is felejtettem tudósítani a húzogatós játékról. Kicsit késve, de megérkezett az ajándékom a páromhoz, remélem, hogy tetszettek neki az "alkotások". Kalex volt a párom. Nagyon örültem, hogy részt vettem a játékban, így megismerhettem az ő kreatív blogját is, és minő meglepetés, sok hasonlóságot fedeztem fel bennünk. Például én is imádom a zöld olívabogyót. Nyami.

Készítettem neki egy ékszeres-mindenes dobozkát, papírpálca díszítéssel. Azután egy papírfonásos ceruzatartót, egy gyurma karácsonyfadíszt és 2 cd szalvétadíszt. A kisfiának is szerettem volna egy képet, de a gipszforma eltört és már nem volt idő újat készíteni. :-(






A játék résztvevőinek gyönyörűségeit ITT nézhetitek meg.

Kicsit keserű azért a szám íze, a párom, akinek engem sorsoltak, nem küldött semmit... De Ahamának és Borcsamamának köszönhetően nem maradok ajándék nélkül. :-DDDD



1 comments:

ccsigaház said...

vár valami nálam :-)

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers