Sunday, January 24, 2010

Ronimami horgolóiskolája

A mamami fórum számos pozitív dolgot hozott az életünkbe. A számos virtuális barátság mellett a horgolás az egyik, amit ott fedeztem fel. :-) Ronimami munkái (itt és itt) annyira megfogtak, hogy én is horgolótűt ragadtam. Az első ügyetlenkedések után próbálkoztam egy sapkával magamnak, innen, de a számolgatásba belezavarodtam, Mara többször elszólított,mint a képen is látszik:



és így a babájának lett jó a sapka. Aztán Marának készítettem egy sapkát, az oldal szépen végigvezeti a folyamatot és videók is vannak a különböző pálcákról. Elég jól sikerült.
Most megint sapkát horgolok, magamnak (apának van egy szépséges sapkája egyenesen Ronimami kezei közül), a Threadbanger ötlete alapján.




Elkészült a címkés bigyóka is Marának, Andrea segítségével. Köszi!!!!!

4 comments:

mmmarta said...

Mindig is tudtam, hogy kreatív tanáraink vannak... A háztartástant vállalod? A gyerekeket bevezetheted a horgolás rejtelmeibe!

Carrie said...

Köszi, hallottam, hogy van ilyen terved. :-DDDDD

ccsigaház said...

még, hogy nem tudsz horgolni...jelentkezek tanfolyamra

Carrie said...

Rendben, a tanfolyam ingyenes, esetleg egy kis Mara babusgatás...

Post a Comment

Gyönyörű fonalak nálunk

About Me

Followers

Kedvenc az Etsy-n

CafeMom Tickers CafeMom Tickers